Društveno odgovorna kampanja „Cif čisti Srbiju” kompanije „Unilever” tradicionalno će biti organizovana i ovog proleća, četvrtu godinu zaredom, sa ciljem da povrati prvobitni sjaj spomenicima kulture od nacionalnog značaja. Kao prva lokacija koja će ove godine biti očišćena izabrana je Prva kragujevačka gimnazija, koja se nalazi pod zaštitom države kao kulturno-istorijski spomenik. Druga lokacija je Čačak, spomenik trodelni megaron, koji se nalazi u Spomen-parku slobode i pobede, posvećenom palim borcima i žrtvama fašizma tokom Drugog svetskog rata.

- Društvena odgovornost je sastavni deo našeg poslovanja i čini našu svakodnevicu, koju ovom kampanjom želimo da prenesemo na sve sugrađane i da im pokažemo kako uz malo truda i volje zajedno možemo da okruženje učinimo zdravijim i lepšim za sve nas. Posebno smo zahvalni gradskim vlastima u Kragujevcu i Čačku na velikoj podršci koju su nam pružili pri realizaciji ovogodišnje kampanje, kao i Turističkoj organizaciji Srbije, Kancelariji za mlade Čačak, izviđačima Srbije i JKP „Zelenilo” Kragujevac, koji će nam pomoći u ulepšavanju ovih znamenitosti, istakao je direktor kompanije „Unilever” Dobrivoje Milovanović.

Akcija „Cif čisti Srbiju” trajaće do sredine maja, a u narednom periodu biće objavljena i treća lokacija koja će biti očišćena ove godine.