Elektroprivreda Srbije planira da u narednom periodu omogući građanima da, ukoliko to oni budu želeli, račune za struju dobijaju na mejl adresu kao i da omogući građanima da preko telefona provere visinu svog računa i da ga isto tako plate.

Direktor Sektora za informaciono-komunikacione tehnologije EPS-a Miodrag Bogdanović kaže da je to samo deo procesa digitalizacije koji u ovom državnom preduzeću godinama unazad traje, te da je plan EPS-a i da u potpunosti pređe na poslovanje „bez papira”.

Bogdanović za Tanjug kaže da kada je reč o slanju računa na mejl korisnika, EPS to se već čini, ali objašnjava da je reč o privrednim subjektima.

Kaže da ovo preduzeće svakog meseca isporuči više hiljada računa putem mejla preduzećima kako bi izmirili svoje obaveze, a na pitanje da li i građani mogu da očekuju ovu uslugu, Bogdanović odgovara potvrdno.

Opcija o kojoj se takođe razmišlja je i da svaki građanin ponaosob može da sam pristupu portalu EPS-a, vidi stanje svog računa i izvrši elektronsko plaćanje.