Kancelariji lokalnog ombudmana grada Kragujevca se za vreme trajanja vanrednog stanja, od 15. marta do 11. aprila se za pravni savet obratilo 99 građana. U skladu sa propisanim merama građani su se obraćali telefonom ili elektronskom poštom, a najviše su se interesovali za svoj radno pravni status i posledice koje u toj oblasti proističu iz mera vanrednog stanja.

Kancelarija lokalnog ombudsmana u Kragujevcu dala je 58 pravnih saveta u vezi radnih odnosa kod privatnih poslodavaca, četiri koja se odnose na pravo na bolovanje u zdravstvenim ustanovama i Vojsci Republike Srbije, zatim tri pravna saveta u postupcima izvršenja, a devet je pruženo u vezi sa ostvarivanjem prava na socijalnu pomoć i pomoć kod Crvenog Krsta.

Zbog neobezbeđivanja mera zaštite zdravlja na radu lokalni ombudsman je savetovao podnošenje prijava protiv poslodavca u pet slučajeva.

U periodu od uvođenja do ukidanja vanrednog stanja primljeno je i 20 pojedinačnih pritužbi koje su se odnosile na narušavanje javnog reda i mira, račune za komunalne usluge, prava na izdavanje putnih isprava i prava na dozvolu za kretanje u vreme zabrane kretanja.

Pritužbi građana na rad javno-komunalnih preduzeća i gradske uprave grada Kragujevca Kancelariji lokalnog ombudsmana tokom vanrednog stanja nije bilo.