Kragujevčanin Predrag Simić nedavno je pobedio na takmičenju „Discovered by Coke”, prvom online muzičkom talent show-u koji je organizovala Coca-cola Srbija. Spot u kome mladi Kragujevčanin peva sa Sarom Jo do sada je pogledalo preko 600.000 ljudi.

Predrag ima 26 godina, živi u Kragujevcu i radi na jednoj benzinskoj pumpi, a za takmičenje se, kako kaže za portal Pressek, prijavio na nagovor svoje najbolje drugarice.

Pre ovog takmičenja, pevao je za sebe i svoje prijatelje, izbacivao je neke klipove na Youtube, ali se, kako nam je objasnio, nikada profesionalno nije bavio pevanjem niti imao nastup uživo.

Baš zbog toga, nije očekivao pobedu i trudio se da mu „Discovered by Coke” zapravo bude zabava i druženje.

- Baš sam bio uzbuđen, ali mi je najbitnije bilo druženje. Konkurecija je bila jaka. Bilo je dosta talentovanih ljudi i mnogo onih koji sviraju neki instrument. Ja ne sviram ništa. Išao sam da se takmičim, ali nije mi to bio prioritet. Trudio sam se da uživam u tome, rekao je Predrag.

Objašnjava da su takmičari najpre imali zadatak da izaberu jednog od muzičara mentora i pošalju snimak kako pevaju njegovu pesmu, što je ujedno bila prijava i prvi krug takmičenja, potom je svaki mentor birao po troje učesnika koji su otišli u polufinale. Oni su zajedno imali priliku da nekoliko dana provedu u takozvanom boot campu, gde su zapravo imali pripreme i radionice sa kompozitorima, koreografima, menadžerima i producentima.

- Uvodili su nas u priču profesionalnog bavljenja pevanjem. Nakon toga je bio koncert gde smo mi kao grupa od po troje polufinalista zajedno pevali jednu pesmu i onda je žiri birao po jednog pobednika iz grupe za finale. Učešće na takmičenu je kratko trajalo, baš zato što nije bilo užih krugova. Bilo je lepo, ali kratko, kaže Predrag.

Pevačica Sara Jo je bila Simićev mentor i ističe da je veoma bio zadovoljan radom sa njom. Finalisti su snimali spotove sa svojim mentorima.

- Moj i Sarin spot je pregledalo preko 600 hiljada ljudi, reakcije su odlične, više sam nego zadovoljan. Bilo je četiri pesme finalista i nisam očekivao da će moj spot toliko odjeknuti, kaže Predrag.

Kao pobednik na takmičenju „Discovered by Coke“, dobio je novčanu nagradu, snimanje singla, spota i jednogodišnji ugovor sa Bassivity Digital. Predrag je na kraju dodao da su ovakva takmičenja prilike za mlade ljude da iskažu svoje talente i ostvare svoje snove.