Povodom prevarnih i lažnih imejlova koji stižu građanima, a u kojima se zloupotrebljavaju korporativna obeležja i ime JP „Pošta Srbije”, kompanija obaveštava javnost da ovo preduzeće ne stoji iza ovih aktivnosti, kao ni iza bilo koje druge akcije putem imejl poruka, interneta ili društvenih mreža, navodi se u saopštenju ovog javnog preduzeća.

Građanima savetuju da, ukoliko prime imejl ili bilo koju drugu poruku sa simbolima „Pošte”, budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke, dodaje se u saopštenju.

„Pošta Srbije” je pozvala građane da u slučaju bilo kakve nedoumice, pozovu njen Kontakt centar preko telefona 0700/100-300 i 011/360-77-88.

- Nadležne službe JP „Pošta Srbije” prate objave na društvenim mrežama i posebno vode računa o eventualnim zloupotrebama korporativnih obeležja preduzeća, o čemu korisnike redovno obaveštavaju na zvaničnoj internet stranici i Fejsbuk profilu „Pošte Srbije”, navodi se u saopštenju.

Napominje se da kompanija reaguje na uočene zloupotrebe prijavom Upravi kriminalističke policije protiv nepoznatih lica zbog zloupotrebe korporativnih obeležja i imena JP „Pošte Srbije”.