Završetak prve deonice Moravskog koridora, duge 28 kilometara, od Pojata do Kruševca, planiran je narednog proleća. Sredinom maja očekuje se početak radova na putu od Kraljeva do Čačka. Sa povećanjem obima radova raste i potražnja za kvalifikovanim radnicima, piše RTS.

Duž budućeg auto-puta radi se na 24 lokacije. Gradi se osam mostova, menja rečni tok Morave, izvode zemljani radovi. Izazovi su brojni. Od eksproprijacije, preko pandemije koja je usporila poslove i dolazak više stotina radnika iz Indije.

Od oko 1.000 radnika koje je konzorcijum „Behtel Enka” angažovao na izgradnji koridora, dve trećine su domaći. Do septembra se očekuje prijem još 1.400.

- Potrebni su nam kvalifikovani građevinski radnici, rukovaoci teškim mašinama, dobre zanatlije, tehničari raznih profila, ali i čuvari skladišta, kuvari, domari - osoblje koje će brinuti za radnički kamp. Zainteresovani prijave mogu preuzeti u Nacionalnoj službi za zapošljavanje, mesnim zajednicama, a uskoro i na našoj veb strani, istakao je Don Riči, šef službe za ljudske resurse.

Nadomak Kruševca, na površini od 23 hektara nalazi se kamp sa oko 60 objekata. Kancelarije, projektni biroi, laboratorija, ambulanta, kuhinja, spavaonice, prostor za odmor i rekreaciju.